piątek, 21 listopada 2008

Nagrodowo Ankietowo :)

Ostatnio cudowne bloggerki Coffe, Anai, Ania z Poddasza i Coco nagrodzily mnie lub zażądaly zwierzeń :) Oto macie, co chciałyscie :)

Na pierwszy rzut wyznania mola ksiażkowego na życzenie Ani z Poddasza:

1. O jakiej porze dnia czytasz najchętniej?
Nocą lub bardzo wczesnym porankiem. Jestem gotowa popelnic uszkodzenia cielesne, kiedy ktos mi przeszkadza czytać, wiec staram sie nie narazac dziecka ;)

2. Gdzie czytasz?
Tylko w domu, na kanapie, zawsze opatulona. Gdyym mogla, to czytalabym wszedzie, ale... patrz odpowiedz na pytanie 1...

3. Jeśli czytasz (na leżąco) w łóżku, to czytasz najchętniej na plecach czy brzuchu?
Różnie. Zależy od akcji w książce ;) Potrafie sie zerwac i czytac chodzac po pokoju az zmarzna mi stopy, wtedy wracam do lozka :D

4. Jakie rodzaje książek czytasz najchętniej?
Dobre:D
A tak na serio uwielbiam Fantasy. Teraz z wypiekami czekam na 3 czesc serii Eragorna.

5. Jaką książkę ostatnio kupiłaś?
Serio mam powiedziec? O kurcze... Dzis kupilam "Spolki prawa handlowego - ustawa i nowelizacje z komentarzami". A z takich dla przyjemnosci to "gra Aniola" Zafona.

6. Co czytałaś ostatnio?
"autobiografie" Chmielewskiej na zmiane z "Gra aniola" i "Harrym Potterem" (Julka swietnie przy tym zasypia;) )

7. Co czytasz aktualnie?
W ten weekend na pewno glownie dzisiejszy zakuo, choc wcale to mnie nie cieszy...

8. Używasz zakładek czy zaginasz ośle rogi? Jeśli używasz zakładek to jakie one są?
Eeee... co to sa osle rogi??
Jako zakladek uzywam gumek do wlosow - dwa w jednym - zawsze wiem, gdzie jest jakakolwiek gumka ;)

9. Co sądzisz o książkach do słuchania?
Do dzis pamietam bajki z czarnych plyt.. Mam sentyment do czytanych bajek i tylko bajek :)
Ale z drugiej strony jakby Sthur Senior cos poczytal.. hmmm..

10. Co sądzisz o ebookach?
Probowalam, to nie dla mnie! Raz, ze oczy bola, dwa - gdzie ja bym wtedy szukala gumek?? No a w moim wieku to o oczeta trzeba juz dbac..

A do odpowiedzi na te pytania wywoluje dwie osoby:
1. Coffe - bo jestem ciekawa, jak to robia profesjonalisci ;)
2. Ciasteczko - bo jestem ciekawa co czyta, mysle, ze moze zaskoczyc :)


Nastepnie...
Anai i Coco chca, zebym napisala 7 prawd o sobie.

Oto 7 prawd o mnie:

1. Nie uzywam polskich liter. Bo nie i jus! Nie jest to objawem lekcewazenia odbiorcy. Juz raczej czyste zywe lenistwo. A moze przyzwyczajenie - u mnie w pracy nikt nie uzywa polskich liter, traktowane jest to jak nietakt.

2. Nie ma ludzi, ktorych nienawidze, na palcach jednej reki moge policzyc ludzi, ktorych nie lubie. Ale to jest bardzo przejsciowe. Ba ja nie lubie przez chwile, potem o tym zapominam :D
Jest za to mnostwo ludzi, ktorych uwielbiam i darze wszelkimi pozytywnymi uczuciami.

3. Kocham koty. Aktualnie mam 2 - Balbine i Filipa.

4. Kocham orchidee. Aktualnie mam 1. Poprzednia przeszla w stan odpoczynku i zakwitnie pewnie za kilka lat.

5. Podobno jestem ciepla osoba. Nieprawda! Nogi i rece mam zawsze zimne :D

6. Lubie gotowac. Moimi guru kuchennymi sa Nigella, James Oliver i Dorotus.
Nie lubie piec. Od pieczenia jest Domowy. Ja pieke tylko chleb.

7. Najwazniejszymi ludzmi w moim zyciu sa: Julka, Domowy i Tata. Dla tych trzech osob jestem gotowa na wszelkie poswiecenia i ustepstwa, nawet na rzeczy pozornie niewykonalne.

Do "spowiedzi" zapraszam teraz:
Anie z Poddasza
Brydzie
Nutke
Karole :)
Princi
Chwilke
Kreffcika

Kreativ Bloggera przekaze dalej w nastepnej notce, bo teraz, jak zwykle, okazalo sie, ze co najmniej 5 spraw wymaga mojej pilnej interwencji :D