środa, 3 września 2008

Moze sie uspokoi..?

Dzis stalam sie posiadaczka ziemska. Mam cale 800 metrow kwadratowych swojego miejsca na ziemi. Znaczy inaczej. Dzis zostalam Oficjalna Posiadaczka, bo dbam o duperele i place rachunki za to miejsce od ponad roku. Troche spadl mi kamien z serca, troche mi ulzylo, a troche jestem przerazona. W koncu Rodzice Domowego przestana mi chrzanic nad uchem przy kazdej najdrobniejszej probie przestawienia mebli, ze to jeszcze nie moje. Niech tylko aktualnie byli wlasciciele zabiora swoje rzeczy i bedzie to juz moje i tylko moje miejsce na ziemi :) W sumie przerazony jest moj portfel tylko :) Ja juz planuje...

A czy sie uspokoi..? W przyszlym tygodniu zmieniaja dach. Wiec raczej niebardzo ;) Ale nadziei nie nalezy tracic :) Rzut oka przez plot wyglada tak:



Dzis samotne Dobranoc. Domowy jeszcze na szkoleniu obslugi nowego rentgena. Przynajmniej tak mowi...